23 березня 2015 р.

Унікум




Учні класу цього річ вперше взяли участь в інтелектуальному конкурсі «Унікум». Групою підтримки були директор гімназії Войчишин О.Д. та заступник Дяків В.Г., які допомагали учнями пододати перешкоди та були надійною підтримкою та опорою.
Враження дітей позитивні і з’явилося бажання працювати над собою, щоб далі брати участь і перемагати.
У сучасній школі, робиться ставка на активізацію та інтенсифікацію навчального процесу. З кожним роком збільшується кількість учасників в інтелектуальних конкурсах Участь школярів у конкурсах створює той позитивний емоційний фон, на якому всі психологічні процеси протікають найактивніше. Вони виявляють індивідуальні особливості дитини, дозволяють визначити рівень їх знань і уявлень.
В інтелектуальних конкурсах головна увага спрямовується на розвиток творчої уяви особистості, її ініціативи, кмітливості, винахідливості, активної роботи уяви, емоцій і почуттів.
Сутність же інтелектуальних конкурсів полягає в переборюванні розумових труднощів. Зовні їх результатом є правильна відповідь або перемога, а внутрішньо, і це головне – той емоційний стан, який супроводжує інтелектуальний процес набуття особистістю досвіду плідної розумової діяльності, інтелектуального самоствердження. В інтелектуальних конкурсах необхідність виконання досить складної розумової діяльності супроводжується емоційним задоволенням від самого процесу обдумування різних варіантів.
Інтелектуальні конкурси вчать необхідним у житті речам: вдумливості, рішучості, умінню будувати плани, які враховують всі істотні моменти, загартовують характер, є школою мужності і необхідної обережності. Інтелектуальні конкурси вчать міркувати не тільки над позицією, яка виникла, але і переносити потім цю логіку в життя. Також інтелектуальні конкурси вчать раціональним діям, що необхідні для людей всіх професій. Тому не дивно, що в багатьох країнах робляться спроби ввести викладання логіки у навчальний процес школи, щоправда, поки факультативно. Поза сумнівом залишається той факт, що інтелектуальні конкурси привчають до відчуття відповідальності, підвищують допитливість, виховують самостійність думок.

Немає коментарів:

Дописати коментар