Клуб «Інноваційний простір» був започаткований у рамках літньої школи, організованої Малою академією наук з інформатики. Його мета - підготовка майбутніх винахідників через інтеграцію сучасних технологій у творчі інженерні проєкти. Протягом роботи клубу з дітьми було проведено низку заходів, що стимулюють розвиток технічних навичок.
Одним із важливих етапів діяльності був майстер-клас з програмування
роботів, де діти навчалися керувати рухом роботів за заданою траєкторією.
Наступним кроком стало ознайомлення з мікросхемами та програмуванням на
платформі Arduino, що дало змогу створювати «розумні» пристрої. Діти власноруч створили
«механізовану» руку з паперу та пластикових трубочок.
Крім цього, було презентовано проєкт зі створення складнішої роботизованої руки, що підкреслило важливість практичного застосування знань. Також клуб приділяє увагу навичкам презентації: діти навчалися використовувати цифрові додатки для оформлення та демонстрації своїх проєктів.
Подальша робота клубу включає створення пристрою для догляду за кімнатними рослинами та «розумної теплиці», яка керується датчиками температури, вологості та поливу, забезпечуючи автоматизований догляд за рослинами. Ці проєкти демонструють, як прості інженерні рішення можуть бути основою для складніших розробок у майбутньому.
Також у рамках занять клубу юного винахідника організовуються зустрічі з успішними учнями у сфері технологій. Один із таких гостей — випускник нашого навчального закладу, який наразі працює в CERN. Він розповів дітям про роботу адронного колайдера та поділився своїми знаннями у сфері фізики та технологій.
Інший юний винахідник, який зараз навчається в коледжі, презентував свої проєкти, які він реалізовував під час навчання в нашому закладі. Серед них був розроблений проєкт метеостанції для школи, пристрій для сортування сміття, а також мобільний додаток для людей із вадами слуху та зору.
Ці зустрічі надихають дітей та показують, як їхні знання можуть бути застосовані для вирішення реальних проблем.
Також для дітей організовуються екскурсії, під час яких вони мають можливість відвідати музеї науки, де можуть зануритися у світ наукових відкриттів та технологій. Окрім цього, пропонуються різні цифрові ресурси для самоосвіти, що дають змогу дітям, які прагнуть розвитку, самостійно поглиблювати свої знання у сферах науки та інженерії. Це допомагає підтримувати інтерес до навчання та стимулює дітей до подальших досліджень і творчих досягнень.
Клуб продовжує працювати над новими інженерними проєктами, відкриваючи дітям двері в світ інновацій та технологій.
Немає коментарів:
Дописати коментар