Опис проекту
Школа – це простір життя дитини,
тут вона не готується до нього, а повноцінно живе і тому вся діяльність кожного
навчального закладу, не залежно від держави, вибудовується так, щоб сприяти
становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Для дітей –
це безліч справ - непомітних для цілого світу, але таких важливих для однієї
маленької людини! Це і спілкування з однолітками, робота у групах, вивчення іноземних мов, обмін ідеями, малюнками
фотографіями, інформацією про свій клас, школу, шкільне самоврядування,
вираження власної громадянської позиції, розвиток своїх особистих якостей. Це
обговорення актуальних питань – стосунки між однолітками, обговорення важливих
проблем: екологія, війна і мир тощо.
Сподіваюсь, що даний проект
об’єднає дітей різних держав в один віртуальний клас, допоможе вирішувати
питання сьогодення, розвивати творчі здібності і таланти кожного учня. А для
учителів – здійснювати обмін сценаріями, ідеями виховних заходів, можливість
отримати пораду та безцінний досвід спілкування.
Мета проекту
Виховувати дитину як громадянина,
здатного жити у правовій державі, національно свідомого, життєво і соціально
компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні
рішення у життєвих ситуаціях; сприяти зростанню творчого духовного потенціалу
особистості, розкриттю здібностей; розвивати дитяче самоврядування; стимулювати
саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів; створювати умови для розвитку життєтворчої
компетентності учнів; розвиток таланту,
розумових і фізичних здібностей учнів, формування у них високої пізнавальної
культури, організації змістовного дозвілля школярів.
Робота над проектом.
1.
Реєстрація проекту,
пошук партнерів – листопад-грудень 2014
2.
Реалізація примірного
плану роботи:
a.
Написання та
оформлення учнівських творів про себе, про свою родину, своїх друзів. – Грудень
b.
Створення фільмів про
свої улюблені навчальні предмети, хобі - Січень
c.
Створення презентацій
про клас, школу, шкільне самоврядування – лютий
d.
Вихід на зв'язок,
оголошення конкурсу на кращий буклет про свою державу, місто; вихід на зв'язок,
підведення підсумків, – березень
e.
Підготовка,
проведення, демонстрація виступу для партнерів(або відео звіт, або режим
он-лайн) – квітень
f.
Проведення одного для
усіх заходу, наприклад, екологічний всеобуч, оформлення автобусу для
мам(виготовлення листівок побажань до дня матері) тощо – травень
g.
Обмін ідеями про
покращення та пожвавлення роботи між учителями – червень
h.
Створення фільмів про
своє дозвілля, відпочинок(учнівських та дитячих) – липень
i.
Листування між
партнерами, створення власних електронних листівок – серпень
j.
Розробка певного
заходу для партнера, його реалізація тим, кому буде запропоновано, створення
відео-звіту, нагородження – вересень
k.
Реалізація заходів на
правову тематику, загальнолюдські цінності – жовтень
l.
Реалізація заходів з
ознайомленням партнерів з традиціями, звичаями своєї держави – листопад
m. Створення журі із найактивніших учасників проекту(учнів та учителів) для
відзначення найцікавіших цифрових ресурсів, створених учасниками проекту –
грудень
n.
Започаткування нового
проекту на базі даного «Від шкільного життя – до мистецтва жити і спілкуватися»
- грудень
Очікувані результати.
створення великої бази цифрового контенту, обмін
досвідом, налагодження контактів,
отримання нових знань, організація колективних творчих справ, залучення
учнів до соціально значущої діяльності, формування в них потреби в громадській
роботі, формування громадської думки з найважливіших проблем життя, суспільства,
людських стосунків; розвиток свідомості і культури самопізнання; підготовка
учнів до самостійного життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар