Інженерний тиждень — проєкт для учнів молодших, середніх та старших класів,
покликаний зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного
інженерного потенціалу. Тема проєкту – Problem solving (розв’язання задач). Він
не має на меті глибоке занурення учнів у конкретну тему або проблему, а
продемонструвати, як з ідей народжуються рішення, а з мрій — винаходи.
Цікавість — це те, що хочеться в одних учнів пробудити, а іншим допомогти хоч
трохи її задовольнити.
Щоб перетворити школу на мейкерську та дослідницьку лабораторію бажання
учителя замало. Але коли це бажання помножується на бажання учнів, а зусилля
сумуються – школа перетворюється на найцікавіше місце.
У цьому ми переконалися з допомогою учнів 5-А класу, які у редакторі 3D
графіки Tinkercad створювали моделі ракети, шахових фігур, а також виготовляли
паперові закладки для книг. Від п’ятикласників не відставали і учні 2-А класу.
Закладки виявилися яскравими, веселими та позитивними.
Також учні 2-А класу узяли активну участь у реєстрації на конкурс по вирощуванню кристалів. Діти з
нетерпінням чекаю цьогорічних завдань аби спробувати свої сили у хімічній
промисловості.
Учні 6-А класу спробували себе у ролі архітекторів. Діти працювали у
RoomSketcher. Гімназисти створили плани своїх майбутніх помешкань, розставити
мебель. Приємно було бачити у кожній оселі міні-спортзал.
Учні 7-х та 4-х класів мали віртуальну екскурсію у музей комп’ютерної техніки та ознайомилися із
12 визначними інженерними відкриттями українських учених.
Також для учнів 2-А класу був проведений урок на тему «Глобальні проблеми
та як інженери допомагають їх вирішувати». Ми підняти питання очищення води,
створення паперу із опалого листя та відходів будівництва, познайомилися із діяльністю
організації «Інженери без кордонів».
Загалом тиждень був вдалим та насиченим. У нас ще залишилося багато ідей.
Впродовж наступних тижнів будемо їх впроваджувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар