28 грудня 2020 р.

У гостях у казки

 Зараз я покинув гори,
Кинув темний гірський ліс.
Сядь і слухай - скільки дивних
Я казок тобі приніс.
Слухай, слухай першу казку,
Всі слова її хватай...
На землі, під самим небом,
Розіславсь таємний край.


На сьогоднішньому святі ви побачили цікаві уривки з різних казок світу. І ви впевнились у тому, що всі автори прагнуть показати героїв добрих і злих, звичайних і незвичайних. Але яка б це не була казка: англійська чи французька, шведська чи німецька, російська чи українська, в ній завжди перемагає добро. І нам хочеться, щоб так було і в житті, як і в казках - зла менше, а добра більше.










 До друзів час, по вулиці

Вже втоптана доріжка,

Але до них я не іду –

Зі мною друг мій, книжка.

Вона розказує про все,

Чого я ще не знаю,

Із нею линемо ми враз 

Аж ген, до світу краю.

У світ веселковий казок

Пливемо тишком-нишком,

Там позбуваємось турбот –

Я й друг мій любий, книжка. 


Немає коментарів:

Дописати коментар