1 грудня 2014 р.

Робота у проекті eTwinning



 Ось минуло уже більше року, як я познайомилася із eTwinning. І хочу сказати, що я щаслива, що маю можливість тут працювати. Це дало мені величезний досвід, можливість реалізації спільних проектів з іншими європейськими школами. Також eTwinning для мене став стимулом для вивчення англійської мови(я учитель математики та інформатики)  і удосконалив рівень використання ІТ-технологій(я дізналася про багато цікавих ресурсів, які можна використовувати для навчання). Завдяки роботі у проекті, мої учні тренують командні навички, вивчають разом зі мною іноземні мови та отримують досвід створення спільних проектів. Окрім цього, вони дізнаються про культуру інших країн Європи та заводять нових друзів. І тому з нетерпіння я очікувала 21 листопада. У Києві  відбувся захід із серії eTwinning Plus Practical Session. З нього я знову почерпнула для себе дуже багато: дізналася про особливості розвитку програми в Україні, ознайомилася з головними подіями та новинами 2014 року; ознайомилася із ключовими інструментами Public Portal, Desktop і TwinSpace; вивчила особливості реалізації проектів від амбасадора з Латвії Liene Millere.
Також PSA Ukraine нагородила мене та моїх учнів спеціальним призом переможців щомісячних номінацій  за проект The Harmony of Nature – The Harmony of Family.
З цією інформацією я поділилася із своїми колегами та учнями, які щиро вдячні за нагороду, яка до них прибула із Києва.
Я щаслива, що eTwinning допомагає дітям опанувати базові життєві навички й компетенції, важливі для особистісного розвитку; сприяє розвитку позиції активного європейського громадянина.
Щира подяка PSA від гімназистів Заліщицької державної гімназії за чітку, грамотну і налагоджену роботу, яка дозволяє перейти на якісно новий рівень навчання, завдяки чому майбутнє вже сьогодні стає реальністю.

Немає коментарів:

Дописати коментар