У педагогічній практиці образотворче мистецтво сприяє розвитку образного
мислення, асоціативної пам’яті, художньої уяви. Воно певною мірою впливає на
внутрішній світ дитини, залучає її до сфери людських емоцій, виховує в ній
здібність орієнтуватися в навколишньому житті, пробуджує сприйнятливість до
прекрасного.
Завдання образотворчого мистецтва в сучасній школі полягають у:
• розвитку усвідомлення явищ художньої культури та їх ролі в житті людини, суспільства;
• вихованні активного естетичного ставлення до явищ дійсності та мистецтва;
• систематичному та цілеспрямованому розвитку візуального та естетичного сприймання;
• формуванні практичних навичок та умінь у різних видах образотворчої діяльності;
• виявленні та удосконаленні художньо-творчих здібностей;
• послідовному формуванні естетичної культури особистості.
• розвитку усвідомлення явищ художньої культури та їх ролі в житті людини, суспільства;
• вихованні активного естетичного ставлення до явищ дійсності та мистецтва;
• систематичному та цілеспрямованому розвитку візуального та естетичного сприймання;
• формуванні практичних навичок та умінь у різних видах образотворчої діяльності;
• виявленні та удосконаленні художньо-творчих здібностей;
• послідовному формуванні естетичної культури особистості.
Метою уроків образотворчого мистецтва є залучення дітей до спостереження
навколишнього світу, розвиток важливих для художньої творчості здібностей,
уведення дитини в художню культуру народу шляхом активного її засвоєння,
особистої та зацікавленої участі в ній.
Взаємозв’язок і єдність завдань – важлива умова успішного проведення уроку.
Взаємозв’язок і єдність завдань – важлива умова успішного проведення уроку.
Саме на ці аспекти на своїх уроках звертає увагу Брусяк С.В.
Учні 1-А класу відмінно справилися із завданням –
створили власну книгу та ілюстрували її. Під час роботи над завданням діти ознайомлювались з мистецькими творами; вивчали творчість художників; сприймали та оцінювали твори образотворчого мистецтва; оволодівали образотворчою грамотою; створювали самостійні творчі.


Немає коментарів:
Дописати коментар