20 березня 2013 р.

У рамках засідання Творчої групи



У педагогічній практиці образотворче мистецтво сприяє розвитку образного мислення, асоціативної пам’яті, художньої уяви. Воно певною мірою впливає на внутрішній світ дитини, залучає її до сфери людських емоцій, виховує в ній здібність орієнтуватися в навколишньому житті, пробуджує сприйнятливість до прекрасного.
Завдання образотворчого мистецтва в сучасній школі полягають у:
•    розвитку усвідомлення явищ художньої культури та їх ролі в житті людини, суспільства;
•    вихованні активного естетичного ставлення до явищ дійсності та мистецтва;
•    систематичному та цілеспрямованому розвитку візуального та естетичного сприймання;
•    формуванні практичних навичок та умінь у різних видах образотворчої діяльності;
•    виявленні та удосконаленні художньо-творчих здібностей;
•    послідовному формуванні естетичної культури особистості.
Метою уроків образотворчого мистецтва є залучення дітей до спостереження навколишнього світу, розвиток важливих для художньої творчості здібностей, уведення дитини в художню культуру народу шляхом активного її засвоєння, особистої та зацікавленої участі в ній.
Взаємозв’язок і єдність завдань – важлива умова успішного проведення уроку.
Саме на ці аспекти на своїх уроках звертає увагу Брусяк С.В.
Учні 1-А класу відмінно справилися із завданням – створили власну книгу та ілюстрували її.
Під час роботи над завданням діти ознайомлювались з мистецькими творами; вивчали творчість художників; сприймали та оцінювали твори образотворчого мистецтва; оволодівали образотворчою грамотою; створювали самостійні творчі.

Немає коментарів:

Дописати коментар