My Wonderful School Life






Опис проекту
Школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до нього, а повноцінно живе і тому вся діяльність кожного навчального закладу, не залежно від держави, вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Для дітей – це безліч справ - непомітних для цілого світу, але таких важливих для однієї маленької людини! Це і спілкування з однолітками, робота у групах,  вивчення іноземних мов, обмін ідеями, малюнками фотографіями, інформацією про свій клас, школу, шкільне самоврядування, вираження власної громадянської позиції, розвиток своїх особистих якостей. Це обговорення актуальних питань – стосунки між однолітками, обговорення важливих проблем: екологія, війна і мир тощо.
Сподіваюсь, що даний проект об’єднає дітей різних держав в один віртуальний клас, допоможе вирішувати питання сьогодення, розвивати творчі здібності і таланти кожного учня. А для учителів – здійснювати обмін сценаріями, ідеями виховних заходів, можливість отримати пораду та безцінний досвід спілкування.

Мета проекту
Виховувати дитину як громадянина, здатного жити у правовій державі, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях; сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей; розвивати дитяче самоврядування; стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів; створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів; розвиток таланту, розумових і фізичних здібностей учнів, формування у них високої пізнавальної культури, організації змістовного дозвілля школярів.
Робота над проектом.
1.    Реєстрація проекту, пошук партнерів – листопад-грудень 2014
2.    Реалізація примірного плану роботи:
a.    Написання та оформлення учнівських творів про себе, про свою родину, своїх друзів. – Грудень
b.    Створення фільмів про свої улюблені навчальні предмети, хобі - Січень
c.    Створення презентацій про клас, школу, шкільне самоврядування – лютий
d.    Вихід на зв'язок, оголошення конкурсу на кращий буклет про свою державу, місто; вихід на зв'язок, підведення підсумків,  – березень
e.    Підготовка, проведення, демонстрація виступу для партнерів(або відео звіт, або режим он-лайн) – квітень
f.     Проведення одного для усіх заходу, наприклад, екологічний всеобуч, оформлення автобусу для мам(виготовлення листівок побажань до дня матері) тощо – травень
g.    Обмін ідеями про покращення та пожвавлення роботи між учителями – червень
h.    Створення фільмів про своє дозвілля, відпочинок(учнівських та дитячих) – липень
i.      Листування між партнерами, створення власних електронних листівок – серпень
j.     Розробка певного заходу для партнера, його реалізація тим, кому буде запропоновано, створення відео-звіту, нагородження – вересень
k.    Реалізація заходів на правову тематику, загальнолюдські цінності – жовтень
l.      Реалізація заходів з ознайомленням партнерів з традиціями, звичаями своєї держави – листопад
m.  Створення журі із найактивніших учасників проекту(учнів та учителів) для відзначення найцікавіших цифрових ресурсів, створених учасниками проекту – грудень
n.    Започаткування нового проекту на базі даного «Від шкільного життя – до мистецтва жити і спілкуватися» - грудень

Очікувані результати.
створення великої бази цифрового контенту, обмін досвідом, налагодження контактів,  отримання нових знань, організація колективних творчих справ, залучення учнів до соціально значущої діяльності, формування в них потреби в громадській роботі, формування громадської думки з найважливіших проблем життя, суспільства, людських стосунків; розвиток свідомості і культури самопізнання; підготовка учнів до самостійного життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар